10 februari

Idag vaktade jag en nationellt prov. Alltså, att sitta stilla i 160 minuter och titta på (relativt) tysta niondeklassare som skriver, det är fan ingen barnlek, det är feeeeedt med jobbigt. Jag åt typ 14 klementiner i ren tristess.

På eftermiddagen fick jag ett nytt fönster i badrummet (lyckaaan!) och besök av Elinor som jag inte träffat sen i våras(!) Alltså, sjukt oskönt det blir när man inte har tid för folk längre. Man märker så väl när man väl träffas att man behöver det. Så jag ska bli bättre på att höra av mig till ALLA. Utom till Mr K (tror dock inte han läser den här bloggen) som är en dummis som inte grattade mig på min födelsedag, trots att jag alltid grattat honom på hans!

Nu dricker jag te och har precis tittat ett avsnitt av OC. Har bara ett avsnitt kvar på sista säsongen nu! Och så har jag slingat mitt hår. Okej, jag erkänner... det är för att jag vill att det ska se ut som Marissas. Tyck att jag är töntig, whatevs, jag har i alla fall stake nog att erkänna :D Men alltså, en sak som verkligen tynger mig är att jag vet inte om jag vågar se säsong tre... Alltså, jag vet att jag kommer få helt sjukt allvarliga psykbryt i slutet, jag bara vet det. Man vet ju vad som händer, såg det nog till och med när det begavs, och jag tror seriöst att jag kommer bli lite deprimerad på riktigt. Deprimerad och besatt. Nä, det var längesedan jag bävade så mycket inför något som jag gör inför The Graduates. Får rysningar bara av titeln... Fuck, OC, varför gör du såhär mot mig?!

Okej, så snart är det fakking helg! Kom hit alla goa, kom och lek med mig! Pallar inte ha en döinghelg, jag vill ha action i livet va! Sällskap mit das Aktion, alles supergut.

Imorgon blir en spännande dag på många sätt och vis, bland annat på jobbet tror jag... Humhumhum...

Nu - sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0