14 januari - tidig morgon

Åboy åboy, vilken lång dag! I mitt huvud är det förstås fortfarande sen torsdag kväll. Men väckarklockan som ska ringa upp mig till jobbet tycker nog att det är fredag morgon. Fredag i alla fall, välkomnas hjärtligt!

Så, stenskönt häng ikväll med Johan (den bioniske), Jessica och Marcus @Jessicas och Marcus tokmysiga lägenhet vid Mariatorget. Vi åt tacos, lyssnade på musik och hade det gött helt enkelt! Johan och jag fick en superexklusiv preview av Tess In Toulouse nya platta Street Art och det lät hur bra som helst! Sköna låtar, massor av olika roliga influenser fast ändå med en röd tråd genom hela. Med förhoppning om att inte förolämpa någon i bandet så skulle jag vilja påstå att det lät lite Latin-Cubano-Jamaica (säkert en helt korrekt term!) och det bjöds på både tango och reggae. Och så var ljudbilden hur bra som helst! Mixning win helt enkelt. Men detta var alltså VIP-premiären, för alla andra är det release den 30 januari som gäller! :D
Plats: Boulehallen (skönt häng btw), Närkesgatan 8, precis vid Nytorget på Södermalm. Tid: 21-01.

För mer info och lite smakprov:

http://www.tessintoulouse.com/

http://www.myspace.com/tessintoulouse





Imorgon får vi se vad resten av helgen kan tänkas ha att bjuda på.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Den Politiskt Inkorrekte

Rum drink n ting.

2011-01-14 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0