16 januari

Oouuhh, har inte bloggat på flera dagar nu. Sorry sorry trogna läsare, jag lovar att makea upp det! Helgen har bjudit på världens skönaste häng med Love och Joppe. Vi konsumerade Rotari Rosé som rekommenderat av självaste Bengt Frithiofsson och lite classic Newcastle och annat smått och gott! Sen jammade vi järnet på det och roterade runt på akustisk gitarr, elkgitarr, keyboard, munspel och sång. Tills vi insåg att klockan var två på natten så då drog vi ut istället och fekken fortsatte på classic Movitz i Gamla Stan. Alla var glada och ingen hamnade i rännstenen och ingen fick lungsot så det blev en win kväll! :D Hann även med lite shopping samt att faxa över massa nödvändiga papper för att (förhoppningsvis SNART) bli godkänd som hyresgäst på lägenheten.

Imorgon börjar arbetsveckan, i och för sig ganska kul tror jag för jag ska få gå gratis på en spännande show! Vilken det är kan jag inte riktigt avslöja än men imorgon återkommer jag med alla detaljer samt givetvis en ordentlig recension! En ledtråd kan ju vara att imorgon blir en rött läppstiftsdag!




Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Fanet igen

Jag ser, som alla dina andra läsare nog håller med om, fram emot detta spännande som har hänt i ditt liv och som du sedan ska förtälja för oss med dina egna personliga kommentarer inbakade. Om ändå den tiden vore här nu, då vi får ta del av detta. Denna tingest som du har upplevat och som du tillåter oss vanliga människor nästan uppleva genom din berättarförmåga och denna blogg i vilken du är god nog att dela med dig. Jag är inte värdig.

2011-01-18 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0