19 januari

Nu är det klart och jag är godkänd som hyresgäst! Ska ringa om kontraktsskrivning imorgon och tjata lite så att jag kanske till och med får flytta in lite tidigare än det riktiga fatumet (1 februari). Åhh, så underbart!


Här kommer jag helt klart shoppa en del när jag blir söderböna :D Beyond <3


Och av ingen speciell anledning, en bild från mitt 20-årskalas (OMG, verkligen en helt år sedan detta?!) på mig och två av mina högst älskade vänner som dessutom har rimmande namn: Love och Tove. Märk väl kuben som jag helt klart löste den kvällen :P

I övrigt en väääldigt lång dag som med nöje avslutas med en natts härlig sömn. Har försökt få i mig de där fem frukterna och grönsakerna man ska ha i sig om dagen för att inte drabbas av någon akut vitaminbrist så imorgon blir det upp och fixa en rejäl sallad att ta med till jobbet. Den jag gjorde i morse bestod av en riven morot och ett rivet äpple, lite paprika, avocado och fetaost och blev faktiskt helt okej. Imorgon blir det samma och så ska jag försöka få i mig lite klementiner och en halv blodapelsin också. C-vitamin win! :D

Okej, det var allt från min spännande liv ikväll!



Kommentarer
Postat av: tove

du fick laggan! DU FICK LAGGAN! :D :D :D

jag avlider just nu av lycka harnere i judeland.

nar jag kommer hem blir det feeet fezt pa soder!

2011-01-20 @ 18:43:55
Postat av: Hanna

Grattis till flytten!! Fan va nice! :D

2011-01-21 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0