5 januari - inlägg 2

Sweet,

tillbaka hemma efter många viktiga ärenden över hela stan. Försöker få lite styr på mitt liv och även mitt hår så till chillmiddagen hos Märit imorgon ska det klippas, slingas, färgas och lockas. Vad gör man inte för en chillkväll?

Gud vad hungrig jag blev nu... Funderar på tacos till senlunch/tidig middag. Tacos brukar alltid gå bra. Utöver tacos peppar jag också att gå ut och dansa! Helst i sällskap av Hanna och Maria, två underbara vänner som brukar vara de i min bekantskap som taggar mest på att dansa. Tydligen är Mary lite krasslig nu men när hon piggnat till så ska vi göra den stockholmska clubscenen, vad det nu innebär exakt.. :P


Hanna, Maria och jag. Hittade ingen snygg bild på oss tillsammans så tog lite studentbilder för att lyckas med det enhetliga temat! Lägger upp ett och ett halvt år gamla bilder på oss, sorry girls, men ni är så fina ändå <3

En av mina läsare frågade om varför jag använder den header jag har nu istället för en annan (den första som jag försökte knåpa ihop i Photoshop). Mitt svar lyder: Därför att den förra var apful i jämförelse och jag suger på Photoshop ;)

Anyways...

Dagens 2daj4, följande kjol a la Gina Tricot:


Dagens härligt är möjligheten att få köpa en beggad iPhone från min kamrat tillika teknologiske bundsförvant Jesper Sandstorm. Ska det vara så ska det vara va?


Och så avslutar vi med en modern klassiker:



Klart slut för nu, brb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0