5 januari

Tjatja bloggen! :D

Första inlägget här! Klockan är snart fyra, varför är jag vaken vid denna tid? Måste upp hur tidigt som helst imorgon, morgonstund har tvättid i mund. Haha, mund!

Okej, så idag peppar jag:

- Lägenhetsvisning på Södermalm om några dagar. Jag är först i kön! Tänk om man kunde få den, en minitvåa (tror jag, får väl veta for sure på visningen), helt okej hyra och bästa av allt: Mitt i stan typ! Inte riktigt SoFo men bara några kvarter norr om och 6 minuters promenad till Slussen eller Medis. Hoppas hoppas den blir min!

- Middagschill/vardagsfekke hos Märit på torsdag, kommer bi hur mysigt som helst!

- Dexter Morgan! Åh herregud, kan verkligen inte vänta tills säsong 6... i september...

- Att inspireras av valley girl.




- Baltasar gör vad han vill. För att crookboyy är i alla fall på topp 10 av Sveriges skönsjukaste personer.



- Och dagens låt: Nick Cave & The Bad Seeds – O Children, i alla fall delvis för att Harry Potter 7 del 1 var en mysig film :)

Okej, nu är min logout och sömn ganska long overdue, återvänder givetvis imorgon!

Puss och kram!




Kommentarer
Postat av: Baltasar

Hjärta att du gav upp på solheadern och bara lade en stor bild på dig överallt. Vad hände med neonen vi kämpade med?

2011-01-05 @ 04:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0