7 januari

... och 18 dagar till min födelsedag! :D

Kvällen igår blev verkligen jättelyckad. God mat som tog Love med kockteam nästan två timmar att tillaga. Det blev koreanskt, ris och nudlar med dumplings och grejer. Och så goda fruktdrinkar på det! Tyvärr var det ingen som fotade under kvällen, ska verkligen försöka bli lite bättre på det!

En liten homage till en fantastisk vän, en underbar kock och i allmänhet stenskön snubbe. Love, du är bara så bra <3

Love i sitt esse, sommaren -08 i vårt dorm på ett hostel i Berlin.

Idag blir nog helt klart en väldigt slapp dag, om man inte ska ta sig ut ikväll det vill säga. Men fram tills dess ska jag bara ta det lugnt, hur skönt som helst! Och när det svenska vintervädret är som det är så blir jag bara mer taggad på att åka till något varmt ställe och chilla loss där, kanske plugga eller något. Åh, Kalifornien, en dag ska det bli du och jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0