8 januari

Såå seg. Efter ett par riktigt fartfyllda dagar och nätter känner jag mig nu helt slut. Snuvig och trött, vill bara ligga i sängen hela dagen. Inte fixa med hår eller smink, vill helst slippa se mitt trötta jag i spegeln :P Ibland måste man nog bara kurera sig lite och ta en karensdag mellan varven!

Jag har blivit kallad på lägenhetsvisning! Känns så otroligt spännande. Tänk tänk tänk om allt klaffar som det ska och jag får lägenheten. Efter fyra och ett halvt år i Stockholm av inneboendeskap, runtflyttning och dyra andrahandsboenden. Nä, alltså jag vågar knappast hoppas. Men håll tummarna för mig nu! I slutet av nästa vecka borde jag få definitivt besked.

Dagens feta playlist:

The Rolling Stones – Under My Thumb
Genesis – Land Of Confusion
The Knife – You Take My Breath Away
The Knife – Heartbeats
Ekseption – Peace Planet: Badinerie from Suite No.2 In B Minor
Lou Reed – Perfect Day
Lynyrd Skynyrd – Simple Man
Lady Gaga – Telephone
The Fifth Dimension – Aquarius/Let The Sunshine In (The Flesh Failures) - (from the American Tribal Love Rock Musical "Hair") - Remastered 2000

och här finns den i sin helhet:
8 januari

Dagens föräldrafail:

 

Dagens Vill Ha:

Assassin's Creed: Brotherhood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0